Maddes Bokhylla

Juli - Böcker som jag har läst

Publicerad 2016-08-15 12:26:14 i Allmänt,

Glömde bort att visa böckerna jag läste i juli månaden! Det blev en hel del böcker under månaden så jag är super nöjd! Jag tyckte mycket om alla böcker och hoppas att fortsättningen på vissa böcker kommer vara lika bra! Böckerna jag läste i juli var:

• "Matchad" av Ally Condie
• "Cinder" av Marissa Meyer
• "Gone Girl" av Gillian Flynn
• "Du, bara" av Anna Ahlund
• "Cermonin, the selection" av Kiera Cass
• "Ödesgudinnans val" av Caroline Hurtig
• "Mellody Looh - Födelsemärket" av Gabrielle P. Kjeilen

Nu är det augusti och en ny månad så jag hoppas jag hittar fler bra böcker att läsa! Har fått många böcker på posten från olika förlag så det ska bli jätte spännande att börja läsa de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela