Maddes Bokhylla

Nya böcker från Berghs Förlag

Publicerad 2016-08-22 09:30:51 i Allmänt,

"Kungadottern" av Elisabeth Östnäs, "Hanna Mendels chans" av Suzy Zail och "Fangirl" av Rainbow Rowell

Förra veckan fick jag flera bok paket från Berghs Förlag! Det blev "Kungadottern", "Hanna Mendels chans" och "Fangirl". Jag ser väldigt fram emot att börja läsa de här böckerna, men vet inte vilken bok jag ska börja läsa? Har hört mycket bra om "Fangirl" av Rainbow Rowell så det kanske blir den eller "Kungadottern" av Elisabeth Östnäs som jag har sett säljas i många bok affärer. Svårt att bestämma sig när man har tre spännande böcker framför sig haha!

Har ni läst någon av böckerna? Berätta gärna vad ni tyckte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela