Maddes Bokhylla

Nytt i bokhyllan!

Publicerad 2016-07-08 23:14:41 i Allmänt,

Fick lite bok paket i veckan! Älskar att få paket i brevlådan, känns som julafton jue haha! Det är några bok rea som jag har kollat genom på nätet och beställde en hel del där faktiskt så det ska bli spännande och se när de kommer i brevlådan! Fick i alla fall hem boken ¨Enklav¨ av Ann Aguirre från Cdon bokoutlet som de har just nu. Fick även böckerna ¨Glastronen¨ av Sarah J Maas från Modernista förlag och ¨Sveket¨ av Ursula Poznanski från Opal förlag, stort tack till er för recensionsexemplaren!
 
Jag ser fram emot att starta tre nya olika serier så jag håller tummarna att de kommer va riktigt bra efter alla rekommendationer man har fått. Recensioner kommer såklart så fort jag har läst böckerna. Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela