Maddes Bokhylla

Lästa böcker September

Publicerad 2016-10-19 18:41:55 i Allmänt,

September månaden har varit fylld med en massa läsande! Har lyckats läsa nio böcker tack vare en massa resande till och från jobbet. Har läst många bra böcker som ¨Viskskrik¨ av Kristina Emanuelsson, ¨Främlingen¨ av Diana Gabaldon och många fler! Men det var tyvärr en bok som inte imponerade mig, ' Virtnet-spelen¨, jag älskade James Dashners böcker från bok serien Maze Runners men tyvärr var det rörigt och konstig i den här boken... Någon annan som håller med eller inte?
 
De böcker som jag har läst är:
 
¨Hatad och älskad¨ av Alexandra Nilsson och Ylva Enström
 
¨Innan helgen är över¨ av Kerstin L Hahn
 
¨Hallahem- Staden under bergen¨ av Susanna Trydal och Daniel Åhlin
 
¨Viskskrik¨ av Kristina Emanuelsson
 
¨Främlingen¨ av Diana Gabaldon
 
¨Kvinnan i klippan¨ av Annika Banfield
 
¨Vi är en¨ av Sarah Crossan
 
¨Hanna Mendels chans¨ av Suzy Zail
 
¨Virtnet-spelen¨ av James Dashner
 
Vissa recensioner på vissa böcker finns redan på bloggen, de andra kommer snart upp på bloggen! Jag ser fram emot fler nya och spännande böcker att läsa i höst!  Har ni läst någon bra bok som jag bara måste läsa i höst? Kommentera gärna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela