Maddes Bokhylla

Dålig dag

Publicerad 2016-09-14 11:17:27 i Allmänt,

I måndags hade jag en så dålig dag. Hade stressat överallt i Stockholm för möten och jobb, det slutade med att jag tappade SL kortet (busskort) någonstans i Fridhemsplan. Efter ha letat överallt på perrongen och spåret samt bråkat med personalen så fick jag inse att jag var tvungen att köpa ett nytt SL kort, vilket är sanslöst dyrt här i Stockholm... Igår tröstade jag mig med en beställning hos Adlibris så jag mådde lite bättre, då har jag något kul att se fram emot! Jag beställde fyra böcker:
 
* ¨Slända i bärnsten¨ av Diana Gabaldon, andra boken i Outlander serien, älskar första boken så var bara tvungen att köpa den andra boken direkt!
 
* ¨Änglafall¨ av Susan Ee, min vän rekommenderade den här boken så jag hoppas verkligen att den är bra! Det är en bok serie om änglar vad jag vet så vi får se vad jag tycker om boken!
 
* ¨Stjärnklart¨ av Lars Wilderäng, den var på rea och jag läste lite om vad den handlade om och den har fått bra betyg så jag måste bara testa och se!
 
* ¨Som ett eko¨ av Diana Gabaldon, den sjunde boken i serien Outlander. Jag samlar böckerna i inbundet men finns bara de senaste i inbunden och den här kostade 69 kr för inbundet så det var ett kap!
 
Nu ska jag sitta och vänta på att böckerna kommer fram hela och fina! Har haft problem de senaste gångerna jag har beställt böcker, de kommer alltid fram slitna och trasiga vilket är frustrerande då jag är helt övertygad om att de som packar böckerna inte ens bryr sig om de packar trasiga böcker... Har någon annan haft samma problem som jag? Får hålla tummarna på att det inte händer igen!
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2016-09-23 15:30:18

åh älskar outlanderböckerna, oc serien såklart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela