Maddes Bokhylla

Sophie Kinsella kommer till Bokmässan 2017!

Publicerad 2017-04-27 12:21:38 i Allmänt,

Har ni hört? Sophie Kinsella ska komma till bokmässan i Göteborg 2017! Jag som älskar hennes böcker är så super taggad och har nu bestämt mig att jag ska åka till årets bokmässan bara för att träffa henne haha! Nej men jag har läst så många böcker som hon har skrivit, speciellt ¨Shopaholics bekännelser¨ serien är en av mina favoriter. Så jag ser väldigt fram emot att få träffa henne och kanske få en autograf? Får hålla tummarna på att det blir möjligt då det är alltid så mycket folk på mässan och långa köer...
 
Bildresultat för shopaholics bekännelser
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela