Maddes Bokhylla

Nytt i bokhyllan!

Publicerad 2017-02-27 18:28:19 i Allmänt,

"Förföljaren" av Nora Roberts, "Den utvalda - The selection" av Kiera Cass, "Harry Potter and the philosopher's stone" av J.K Rowling
 
Blev lite nya böcker från Bokus den här månaden! Kunde inte låta bli att köpa den nya boken "Den utvalda" av Kiera Cass, svenska utgåvan, då jag föll pladask för de två första böckerna i serien. Det blev även en Harry Potter bok, den första boken på engelska. Trots jag har läst bok serien flera gånger på svenska och engelska så kunde jag inte låta bli att köpa den nya omslaget! Så himla fint! 
 
Sen blev det månadens bok från Bonniers bokklubbar, "Förföljaren" av Nora Roberts som är en väldigt tjock bok så det måste va en riktigt spännande bok! Läser dock inte deckare eller spännings böcker men ska ge den här boken en chans och se om den är bra. 
 
Nu är bara frågan, vilken ska jag börja läsa? 
 
Böckerna finns att köpa hos Adlibris och Bokus, länk finns under bilden!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela