Maddes Bokhylla

Vilken överraskning!

Publicerad 2016-09-25 14:07:10 i Allmänt,

 Blogg.se hemsida och Kissies blogginlägg om min bokrecension av boken "Älskad och hatad" 
 
Oj! Jag vet inte vad jag ska säga! Jag fick en stor överraskning när jag såg att besök antalet hade höjts enormt när jag gick in på min blogg i fredags. Först trodde jag att jag det hade blivit fel på appen blogg.se men när jag gick på hemsidan så såg jag min bild på boken på framsidan! Där hade de skrivit om min recension och länkat till min blogg, sjukt överraskad kollade jag även hos Kissies blogg och såg att hon också hade skrivit om min bok recension! Jag är så tacksam att ni ville läsa min recension om boken "Älskad och hatad", jag startade bloggen för två-tre månader sen så jag är ganska ny med att skriva recensioner så jag är absolut ingen expert utan lär mig varje dag. Men när något sånt här händer så blir jag jätte glad för det och jag är fortfarande chockad än idag haha! 
 
Ni får jätte gärna kommentera och komma med önskemål om vad jag ska skriva om, jag tar tacksamt emot alla tips och råd! Nu vet jag att alla inte komma stanna kvar och läsa min blogg men hoppas på att några kanske gör det? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela