Maddes Bokhylla

Lästa böcker Juli 2017

Publicerad 2017-08-03 12:31:45 i Allmänt,

Juli månaden flög iväg med en rasande fart och nu är det augusti, vad hände med sommaren haha? Nåja, jag hann läsa en massa böcker under juli månaden, det blev totalt åtta stycken böcker.
 
 
Av alla åtta böckerna så hittade jag tre favoriter, ¨Papperssjälar¨ av Emma Johansson, ¨Pappas pojke¨ av Emelie Schepp och ¨Brand new me¨ av Charlotte Crosby. De andra böckerna var också bra så det var ingen bok som var jätte dålig, däremot tyckte jag att bokserien ¨Half bad¨ slutade riktigt dåligt och sorgligt. Ni får läsa mina recensioner av alla böckerna sen när de kommer upp på bloggen.
 
Nu när det är augusti så försöker jag hitta lite nya böcker att läsa, har hittat några böcker på rean som jag tänkte börja med men vill såklart få lite boktips från er. Har ni någon tips på en bok som jag absolut måste läsa så kommentera gärna! Är öppen för alla förslag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela