Maddes Bokhylla

På önskelistan!

Publicerad 2017-06-17 10:52:19 i Allmänt,

 
Legion
 
Ingenting och allting (pocket)
 
Thirteen Reasons Why (häftad)
 
Poppy Pym & den förhäxade pjäsen (inbunden)
 
Midnattskronan (inbunden)
 
 
Just nu på min önskelista när det gäller böcker! Många av de är fortsättningen på en bokserie och något som jag har sett fram emot att få läsa på länge. Sen är jag väldigt nyfiken på att läsa ¨13 reason why¨ av Jay Asher som har fått stor respons efter den populära tv-serien på Netflix, har sett hela säsongen och det var brutalt och hemskt som fick en reagera men den var samtidigt riktigt bra och spännande. En annan bok som jag ser fram emot att börja läsa är ¨Ingenting och allting¨ av Nicola Yoon, den går ju nu på bio och vill såklart se den. Dock tycker jag att den liknar mycket filmen ¨Förr eller senare exploderar jag¨, få se om jag tycker likadant efter jag har sett filmen.
 
Det finns såklart fler böcker som jag vill läsa men då skulle listan vara miltals lång haha! Men de här är de som jag absolut måste läsa just nu och längtar efter.
 
Vad har ni på eran önskelista?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela