Maddes Bokhylla

Releasefest Vox by Opal 7/9

Publicerad 2017-10-16 14:22:00 i Allmänt,

Trots att jag mådde dåligt så ville inte jag missa releasefesten för Vox by Opal och jag är glad att jag åkte dit. Det bjöds på en härlig stämning med fin lokal och fria drinkar och pizza. Träffade på flera av bokbloggarna som jag brukar följa samt hänga med. Det var även tipspromenad som jag deltog och en maskin som skrev ut bilder som var taggad med voxbyopal på instagram, riktigt roligt var det! 
Det bjöds på drinkar och mingel när jag kom till festen och härlig stämning med DJ. Även författarna till ¨Papperssjälar¨ av Emma Johansson och ¨Allt jag inte sa¨ av Yrsa Walldén deltog på festen, dock hann jag inte träffa de. 
 
Det såldes böcker från förlaget för ett billigt pris om man ville köpa, hade redan ¨Papperssjälar¨ och ¨Allt jag inte sa¨ som jag skulle recensera. 
 
Det bjöds på lite tävlingar där författarna skulle tävla mot varandra och sen skulle de utse vinnarna för tipspromenaden, hörde fel och trodde att jag hade gissat fel antal ord på finalfrågan. Men så hörde jag mitt namn och en annan tjejs namn och vi fick komma upp på scenen och fick alla böcker från förlaget. Riktigt kul, var förvånad när de ropade mitt namn haha! 
 
Min vinst från tipspromenaden, ¨Allt jag inte sa¨ av Yrsa Walldén och ¨Papperssjälar¨ av Emma Johansson fick jag signerade vilket var riktigt kul! Fick också ¨Det är försent att vilja hoppa av¨ av Stephanie Tromly och ¨Layers¨ av Ursula Poznanski. 
 
Hade riktigt trevlig kväll trots att jag mådde dåligt, blev en tidigare hemgång efter min vinst från tipspromenaden då jag hade en bit att åka hem. Riktigt nöjd med min vinst så det ska bli kul och få läsa böckerna, två av de har jag redan läst så kommer lägga upp recension snart här på bloggen. Stort tack till Vox by Opal!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela