Maddes Bokhylla

Bokhyllorna är uppe!

Publicerad 2017-02-28 11:42:00 i Allmänt,


Äntligen har jag skaffat bokhyllor! Köpte de här begagnad istället för nytt, tillfälligt, men de funkar än så länge. Känns skönt att få upp alla mina böcker efter att ha haft en massa bokhögar runt omkring i vardagsrummet. Hade däremot önskat mig ett par finare bokhyllor, men det får bli i framtiden hehe! Som ni ser så finns det plats för mer böcker så jag ser fram emot att köpa, få recensionsexemplar och hitta lite nya böcker. Tips på nya böcker tas gärna emot, kommentera gärna!
 
Som ni kanske har märkt så har jag blivit lite efter med recensionerna men har dock inte kommit efter med läsandet. Har haft så mycket på gång men nu när jag är arbetslös så har jag en hel del tid över till att läsa och skriva recensioner så det ska bli roligt att få spendera tid till det! Så jag hoppas ni har förståelse över att det kan dröja med vissa recensioner, men de är på gång!
 
Snart är våren här också! Har märkt att det är mer sol och värme de senaste dagarna så jag håller tummarna på att man kan snart sitta ute på balkongen med en härlig bok och kopp te och njuta av värmen. Men man kan däremot inte lita på vädret så jag ska väl inte ha för höga förväntningar haha! Men man kan alltid hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela