Maddes Bokhylla

Nytt i bokhyllan!

Publicerad 2018-06-05 15:00:27 i Allmänt,

De senaste veckorna har det kommit en hel del böcker på posten från olika förlag. Så jag har mycket att se fram emot att läsa i sommar! Jag har haft en lässvacka så det har varit väldigt svårt att komma igång med läsningen igen men som tur börjar det komma tillbaka sakta men säkert nu när man har fått nya böcker till bokhyllan! Jag ser mest fram emot att läsa ¨Drottningen¨ av Kiera Cass som är sista boken i bokserien ¨The selection¨, är även taggad att läsa ¨En ny gryning¨ av Madelene Lundvall som också är den sista boken i serien.
Sen får vi se om jag även gillar de andra böckerna jag har fått, ¨Det osynliga barnet och granen¨ av Tuve Jansson verkar va en mysig kort berättelse för barn som jag också ser fram emot att läsa. De andra böckerna har jag ingen aning om vad de handlar om så det kommer bli intressant att börja läsa de!
 
Har ni läst någon av böckerna? Någon ni rekommenderar eller inte?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela