Maddes Bokhylla

"Harry Potter and the cursed child part one and two"

Publicerad 2016-08-15 19:52:08 i Allmänt,

Boken är sååå fin! En del av min samling av Harry Potter pop figurer fick också vara med i bilden, älskar de söta figurerna!

Efter många om och men så var jag bara tvungen att köpa den nya Harry Potter boken! När jag såg alla bilder på instagram på premiärdagen för boken så blev jag bara sugen på att köpa en egen, så jag sprang förbi Sci-fi butiken i gamla stan och köpte den efterlängtade boken! Är så lycklig och jag är super taggad på att läsa fortsättningen om Harry Potter och åter igen komma tillbaka till den magiska världen!

Såg att många gav den dålig betyg på grund av att den är skriven som ett manus och att den är inte lik de andra böckerna. Jag vill inte få höga förväntningar inför att läsa boken så jag hoppas verkligen inte att den är dålig. Får hålla tummarna på att den är bra! Ni som har läst boken, vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela