Maddes Bokhylla

Min första lilla bibliotek!

Publicerad 2016-12-07 19:04:29 i Allmänt,

Nästa vecka flyttar jag till min första lägenhet! En liten 1,5 och nybyggd ungdomslägenhet också! Ska bli väldigt kul att få bo i något eget! Då kan jag äntligen ha en liten bibliotek i vardagsrummet, så jag har kollat efter bokhyllor på Ikea och hittat några favoriter men det är svårt att välja. Kollade bland mina följare på Instagram vad de har för bokhyllor, verkar som Hemnes och Billy är populärast! Det var faktiskt de två jag gillade mest, men svårt att välja mellan. Tror nog att jag åker till Ikea och kollar hur de ser ut innan jag bestämmer mig! Men är mest sugen på den smala Hemnes hyllan, skulle passa bäst i en liten lägenhet  men då får inte alla böcker plats haha! 
 
Hemnes bokhylla smal från Ikea - 995kr
 
 Hemnes bokhylla bred från Ikea - 1295kr
 
Billy bokhylla från Ikea - 499kr
 
Det är stor prisskillnad mellan Hemnes och Billy men jag gillar designen på Hemnes bokhyllorna så jag är väldigt sugen på en sån men Billy bokhyllan är billigast och troligtvis bäst att köpa. Ush vilken ångest man har haha! Får se vilken jag bestämmer mig för! Vilken tycker du att jag ska välja och vad har du för bokhylla? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela