Maddes Bokhylla

Nytt år - Nya löften

Publicerad 2017-01-21 00:04:43 i Allmänt,

Gott nytt år på er! Hoppas ni har haft en helt okej år trots allt det negativa som har hänt i världen! Jag har haft en helt okej år men kunde haft det bättre. Jag har åtminstone lyckats flytta hemifrån till en liten fin nybyggd etta, övningskört en hel del samt fått en fin bil som jag kommer få om jag lyckas ta körkortet, startade så klart bokbloggen som har gått riktigt bra, har rest lite och träffat nya vänner och såklart försökt göra roliga saker. Men så klart så vill jag mer! Det här året har jag höga förväntningar inför och vill göra det bästa året någonsin! 
 
Mina nyårslöften är:
 
* Ta körkort! 
* Resa mer och se mer av världen!
* Göra mer roliga saker och uppleva mer!
* Läsa mer böcker!
* Våga mer! Tacka ja! 
 
Jag hoppas att 2017 kan bli ett bra år för mig! Såklart vill alla det vid varje nyår men jag känner mig säker på att det här året ska bli bra som möjligt! Vad har ni för nyårslöften eller skippar ni med att ha löften och bara kör på som vanligt? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela