Maddes Bokhylla

Red & Black

Publicerad 2017-07-08 14:00:46 i Allmänt,

¨Outlander¨ av Diana Gabaldon och ¨A court of thrones and roses¨ av Sarah J. Maas 
 
 
Igår hämtade jag ut en bokpaket från Adlibris, hade beställt två stycken engelska böcker som jag länge har velat ha. ¨Outlander¨ av Diana Gabaldon som är den första boken i serien, ¨A court of thorns and roses¨ av Sarah J. Maas, också första delen i serien. Jag läser engelska böcker ibland men inte ofta som jag hade velat, men nu ska jag försöka läsa mer engelska böcker då orginal språket är alltid bäst och såklart bokomslagen som är oftast dösnyggare än de svenska! 
 
Har läst svenska versionen av ¨Outlander¨ och älskade så klart boken och även tv-serien så jag vart bara tvungen att köpa den här boken som har en otrolig fin och speciell bokomslag. ¨A court of thorns and roses¨ har jag sett hos alla bokbloggare och många fler, vart lite surt att den inte finns på svenska, men nu ska jag ge den engelska versionen en chans och se om jag gillar den. Men har hört mycket gott om boken så jag har höga förväntingar. Så jag är väldigt nöjd med min beställning men det kliar redan i fingrarna efter att beställa mer böcker hehe... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela