Maddes Bokhylla

Bokrean 2017!

Publicerad 2017-03-12 23:10:21 i Allmänt,

 
Bokrean 2017 är i fullt gång! Tänkte inte alls köpa något på bokrean men kunde så klart inte låta bli att köpa några böcker. Blev till slut elva stycken böcker från Bokus, Adlibris, Akademibokhandeln och Sci-fi bokhandeln, blev en hel del men när det är bra priser så kan man inte låta bli haha!
 
Böcker som jag köpte:
 
* ¨Från och med du¨ av Mhairi McFarlane
* ¨Det är inte jag, det är du¨ av Mhairi McFarlane
* ¨Femtio nyanser av honom¨ av E.L James
* ¨Yuko¨ av Jenny Milewski
* ¨Den unga eliten¨ av Marie Lu
* ¨Mistborn - Sista riket¨ av Brandon Sanderson
* ¨Blod och stjärnstoft¨ av Laini Taylor
* ¨Gudar och monster¨ av Laini Taylor
* ¨Cress¨ av Marissa Meyer
* ¨Rött uppror¨ av Pierce Brown
* ¨Gyllene sonen¨ av Pierce Brown
 
Många av böckerna är början av några bokserier och det mesta är fantasy böcker så jag ser väldigt fram emot att få läsa lite nya böcker! Sen har jag hört mycket gott om Mhairi McFarlanes böcker, så jag tänkte ge de en chans! ¨Femtio nyanser av honom¨ har jag lite blandade känslor för då många har sett boken och även filmen negativt på grund av valet av sex. Men jag har sett första filmen och har hört vad den andra filmen verkade va och tänkte ge boken en chans och se om det verkligen är så illa. Finns ju också många som gillar böckerna så får se vad jag tycker!
 
Vad har ni köpt för böcker på rean? Hittat någon favorit?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela