Maddes Bokhylla

Lästa böcker - Februari

Publicerad 2017-03-06 21:38:26 i Allmänt,

¨Mörkrets demoner - Ondskan vaknar¨ av Kami Garcia, ¨Mörkrets demoner - Dödliga avslöjande¨ av Kami Garcia, ¨Blodröd synd¨ av Nicole Löw och Shailene Craig, ¨Hemma hos Bettan¨ av Eli Åhman Owetz
 
Det blev inte så många böcker i februari månaden, men det blev i alla fall fyra stycken böcker. Alla är så klart recensionsexemplar och jag måste säga att ¨Hemma hos Bettan¨ var den absoluta favoriten i bok högen, en riktigt härlig och underbar bok! Jag vart även förvånad över att serien ¨Mörkrets demoner¨ var riktigt spännande och beroende framkallande och har många likheter från tv-serien ¨Supernatural¨, som är ett av mina favorit tv-serier! Måste verkligen få tag på den tredje boken från ¨Mörkrets demoner¨ så man kan följa den spännande fortsättningen, längtar!
 
Tyvärr var inte ¨Blodröd synd¨ ingen favorit hos mig, då jag fick fel uppfattning från bokomslaget samt hela berättelsen kändes lite hastig och slarvigt. Men jag gillade att boken hade lite hetta i, vilket höjde betygen för boken, ni får läsa sen i min recension som kommer upp på bloggen snart! Trots fyra stycken böcker så är jag ganska nöjd, men eftersom jag har ett utmaning om att läsa 150 stycken böcker under 2017 så måste jag öka farten lite haha! Hur många böcker har ni läst under februari?
 
Förresten! Bokrean är i fullt gång och kan tipsa er att de första två böckerna i bok serien ¨Mörkrets demoner¨ av Kami Garcia finns med i bokrean hos Adlibris. Länkar till dit finns under bilden, passa på!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela